fredag 31. juli 2009

Javisst skal jag leva

Jeg tenkte jeg i det minste kunne melde i fra at jeg ikke har forsvunnet i et sort hull. Jeg har nok bare falt i et hull med arbeid, maling og forsøk på å få sett mennesker jeg ikke for sett på lenge. Jeg jobber nå hver dag en måned, og før det prøvde jeg å bli ferdig med å male huset. Men siden jeg og Thomas bruker en sneilefart på 2/km i timen med malekosten, er vi enda ikke ferdig. I steden for å blogge har jeg brukt den varme og stormfrie sommeren på å være med folk jeg "liker" som du ser på bildet over. Meg og min kjære Barbro (s0m skviser meg på en ubehagelig måte.)Jeg har også fått sagt farvel til fine Ingvild og fine Monica, som nå har reist til usa for å tjene 50kr i timen i Disneyland.
Nå er det snart interrail. Meg og Thomas (og kanskje Terje) reiser 17.august. Men jeg er litt bekymra for svineinfluensaen som har fått apoteket til å bli tom for antibac. Planen vår er egentlig å få tatt en tur innom Spania. Men Spania har fått en bølge med svinebakterier over seg. Burde vi la være å reise innom Spania? Eller tror du kanskje bare media blåser influensaen opp?

/Sarah



2 kommentarer:

Jeanette sa...

Det er ikke bare Ingvild og Monica som tjener 50 kr i timen............
hoho. Sarah, du må blogg mer! :)

Anonym sa...

omg,de bildene var ut rolig fine!Lurer på hvem som tok dem?