mandag 6. juli 2009

3mil

Jeg orker ikke å skrive så mye, så dette blir et bildeinnlegg som viser dere hva jeg har gjort siden lørdag! (totalt uinteressant for alle andre enn meg)
Lørdag; Syklet frem og tilbake fra jobb, for så å sykle til Søgne hvor jeg møtte en av mine to venner (Anders). Vi spiste is, tok kjærestebilder på stranda (beklager Silje) og syklet uten hender (egentlig var det bare Anders, men jeg vil også være kul).


Ja, jeg MÅ ha plastikpose på setet. Det ser bedre ut enn to svetteflekker på rumpa. Denne EL-SYKKELEN tok meg igjen! Hvordan er det mulig? Jeg er sykler jo dritfort (10km/t?!).

Tøffen!På kvelden møtte jeg denne fine jenta!
Etter noen øl kom en tegning av onkel Helge...og etter et par til... et bilde av onkel Helge, gjennom ølen! Dette er btw tidenes partytriks!Så var det søndag. JA, jeg har redigert bildet så jeg skal se brunere ut, funket dødla dårlig.. Og idag syklet jeg til Søgne igjen for å møte denne jenta, igjen! Fiskelaget AS<3

Nå har jeg læxet på sofaen i over 3 timer. Jeg vil egentlig bare ligge her i 5 dager, men i morgen drar jeg til Danmark med familien og t-skjorteskillet mitt. NICE! Så egentlig burde jeg pakke snart...
/malin

1 kommentar:

Silje sa...

Har du fått deg kjæreste Malin?? ;D