fredag 10. juli 2009

Flaut

Idag var jeg på rekespising hos Anders!

Forresten.. Jeg var vitne til noe veldig urovekkende her om dagen. Jeg så på nyhetene (?), og plutselig kommer det opp et klipp av Beyonce som driver på med en tribute til Michael Jackson. Jeg merket at jeg ble så ufattelig pinlig berørt. Jeg ble flau langt innerst inne i sjela mi, og det endte med at jeg måtte bytte kanal. Det er faktisk trist at klippet ikke er i like god kvalitet som på tv, for dette er ikke like flaut.




Fikk også beskjed idag om at jeg skulle sjekke ut noe annet flaut som Beyonce også har gjort i forbindelse med Michael Jacksons død (?) -Tror det var det i alle fall, (og hvis jeg tar feil så er det uansett relativt flaut i seg selv å kle seg opp i noe som ser ut til at det skal ligne en brudekjole med slør) .. Kjipt.



(siden jeg ikke har noe mer interessant å komme med så får dette innlegget dreie som om beyonce.. og hvor pinlig berørt jeg er.)


/Trondsen

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ble pinlig berørt uavhengig av kvalitet på videoen.. :p