fredag 3. juli 2009

busted



på torsdag var Sarah og Trondsen med på Sjøsanden, (som btw er Norges lengste badestrand) herlig dag med herlige jenter, til tross for solbrenthet, trakasering i sanden, ufrivillig nedgraving og kald fiskesuppe var det en perfekt sommerdag.

har kjøpt nytt undervanskamera. det er veldig fint og gøy.

hvertfall når de man tar bilde av ikke er klar over det



savnet Malin, men hun er flink å jobber så hun blir rik. og det liker vi.
anbefaler alle å få seg et kamera som tåler vann, og å bli mistet i bakken. en meget lur investering for kløner som meg, ettersom jeg har klart å ødelegge tre mobiler fordi jeg har mistet dem på vann eller glemt å lukke vannflasken helt i vesken. litt dyrere enn andre kamera kanskje, men så holder det sansynligvis litt lenger også. me like. Olympus kamera til 2499,-
men nå må jeg legge meg, for jeg skal kjøre reker til Tønsberg i natt, så jeg begynner på jobb kl halv 2. god tur til meg.


/Andrea

Ingen kommentarer: