onsdag 29. juli 2009

Trenger noen å bo sammen med

Vel, jeg har den siste tiden brukt time etter time på å finne meg en grei plass å bo i Oslo. Det går fremdeles relativt dårlig. Akkurat når du tror du har funnet noe helt ok, viser det seg at det er tusen ting som ikke passer. Jeg begynner faktisk å lure på om jeg skal leie en garasje å bo i.

..Sånn ellers består dagene av jobbing. Jeg står opp før hele verden har våknet, deretter leker jeg vaskedame i noen timer før jeg legger meg igjen. Det er ikke særlig mye til liv. Men heldigvis er jeg ikke så venneløs som jeg trodde. Ingrid kommer på besøk idag, og i morgen skal jeg faktisk på kino med Jørgen og se denne filmen:





Det kan jo være verdt å nevne at jeg kun lever på dette:

Takk til illustasjonsfoto.



Og dette:

Fordi jeg ikke har penger til mat, og det er det rimeligste alternativet.. Jeg er så lei av sjokade nå.


/Anette

Ingen kommentarer: