torsdag 23. juli 2009

KRISE

Sier jeg bare!

Jeg tar min ukentlige spasertur opp til postkassa for å hente den kjedelige reklamen vi alltid får tilsendt. Jeg får aldri post, men idag fikk jeg post. Jippi! (trodde jeg) Det var fra Universitet i Oslo. Alltid greit med informasjon angående det studiet jeg faktisk skal studere. Men etterhvert som jeg leser går det opp for meg at jeg faktisk MÅ FLYTTE INNEN 10.AUGUST! Og det er sånn helt seriøst 2.uker til. Jeg gjentar: TO UKER!!! Det kom VELDIG brått på, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Jeg må jo selvsagt flytte, men jeg var ikke forberedt på å dra så tidlig. Innen to uker har jeg blitt en ekte student. Da har jeg ingen venner, og jeg reiser fra alt og alle. Jeg gruer meg egentlig veldig. Jeg føler meg som et barn i menneskekropp (hilsen Ingrid). Akkurat nå har jeg det sånn som dette:





Noen har lyst å bo med meg? Ja, Malin, vi skal bo sammen i januar.


/Anette

Ingen kommentarer: