lørdag 11. juli 2009

Kina

Siden jeg ikke har venner, og ikke har noe nytt å blogge om, tenkte jeg at jeg skulle se gjennom bilder fra tidligere i år. Jeg kommer over dette bildet fra russetiden:


Bildebevis#1



Kun få timer etter dette bildet ble tatt, ble jeg noen gjenstander fattigere: det fineste paret med solbriller jeg noensinne har eid, en øredobb (til et par jeg hadde blitt glad i) og en mobil. Legg merke til at jeg faktisk har på meg alt noen få timer før den grusomme hendelsen (selvom jeg gjemmer meg som en emo under hetta)..

Kombinasjonen alkohol-fra-kristiansand og landsforeningen i turn i skogen, er lite heldig.
Nå savner jeg både solbrillene og øredobben. Jeg prøver fremdeles å finne de når jeg er på byvandring, men det ser ut til at det er solgt ut. Så hvis noen kommer over de fineste solbrillene som har blitt solgt på hennes&mauritz (brune m/stjernemønster - se bildebevis#1-) eller disse øredobbene (dårlig bilde, men det eneste jeg fant), så rop ut!


Jeg er lei av å miste ting.!




/Trondsen (Anette)

2 kommentarer:

Kim Skoglund sa...

sv: sletter bare de jeg ikke aner hvem er ;D?

malin sa...

Takk anette. favoritt bildet mitt!
Kim; hehe, ok :)

/malin