onsdag 29. juli 2009

Ehm..

Joda, så, neida. Tenkte bare jeg skulle vise dere hva jeg har kjøpt;

Noen dødla fine, men altfor små og høye frynsesko;

En påfugl singlet;
Rosa sko med knytting;

En England-clutch;
En hvit blondekjole, som man ikke kan ha pupper i, tydeligvis;
Hvit og sort kjole (veldig dårlige bilder);
Fargerik one-sholder kjole;
Fargerik stroppløs kjole;

Blå clutch, den likner på en fugl;
(hei, jeg heter Malin og bruker lysekronen, vinduet og magasiner som et virkemiddel i alle bildene)
Veldig viktig at jeg skriver kommentarer til bildene. Dere klarer jo ikke å se at det er en fargerik stroppløs kjole?! Gad, noen ganger blir jeg litt forstyrret av megselv.
Skjønner fortsatt ikke blogspot, hva er greia med mellomrommene? Og HVORFOR tar det 40år og laste opp bilder?! Og HVORFOR funker ikke midtstilt-tekst funksjonen?! Jeg har geeket for lenge på acer idag, tror jeg.

Idag har jeg vært på jobb, kost med katten, og sett på Paris Hilton BFF. Givende dag.
/malin

6 kommentarer:

Renate sa...

Uh! Masse kult :D

Anette sa...

Så mye fint :-) Likte spesielt den påfugl singletten !

drittfjes sa...

Takk begge to! :) /m

Anonym sa...

den singleten var fin, hvor er den fra ?

drittfjes sa...

Påfugl? Fra H&M. Takk forresten :)/m

Ingvild sa...

Hei. Hvor er one shoulder kjolen fra? Den var drit kul!