onsdag 1. juli 2009

Jeg har sett (stirret) på dette bildet i to timer nå, jeg dør! Har ikke sett Twilight enda, burde jeg? Hvis dere har lest se og hør/her og nå i det siste, har dere sikkert fått med dere det nye paret Aksel Hennie og Tone Damli Aaberge. Men JEG kan fortelle dere at det er jeg som dater Aksel, IKKE Tone!
Bildebevis (tatt idag)
Vi sitter i solenAksel koser med skabben
Se på meg og Aksel VS. Tone og Aksel. Hvem kler hverandre best? (ps. sjekk ut blikket Aksel gir meg i motsetning til blikket han gir Tone) Ok, så, dette er litt flaut og si.. Men, i mine seks år som garnter (nei, det er ikke det som er flaut), har jeg ALDRI kjøpt en blomst til meg selv. Det hender at jeg har fått en plante eller at jeg har kjøpt en gave, men jeg har aldri kjøpt min egen blomst.
Så.. På fredag kjøpte jeg blomster!
Skabben kom og hjalp meg.




Trenger dere garntertips, bare spør! /m

4 kommentarer:

Marie Amanda sa...

Hellu jenter. Er i kristiansand nå, og vil henge med dere! har masse sladder ;D

kos fra MA<3

Marie Amanda sa...

reiser med fly hjem på søndag :) ^^greit trenger nummeret deres daaaaa.... send det til meg på facebook. NÅÅÅ

Anonym sa...

JA, du burde se Twilight!

Kikki sa...

SHIT jeg begynte å bli bekymret nå. Hadde noen vonde mistanker om Aksel og Tone. Men godt å se at dere fortsatt holder sammen! Mistanke avkreftet! PUH!