onsdag 1. juli 2009

Kjøpt & fått

Oppi handleposen ble det puttet oppi deksel for min nye iphone 3G, som jeg selfølgelig ikke har fått for å skrive om, men fått av min far for å skrive på, ringe med og høre på musikk. Dekselet som skal redde mobilen min for å ikke knuses, med tanke på at jeg allerede har knust min gamle iphone i stykker to ganger, og herpet for gått, var i tillegg rosa. Nok en gang ble jeg mer fornøyd, takke være fargen rosa. Jeg var også på the Body Shop siden jeg trengte pudder. Jeg prøver å holde meg unna id, selvom det er så utrolig bra. Men prisen er litt hard, så jeg prøver alltid å finne andre like gode alternativer. Jeg hadde tidligere et pudder fra the body shop, som jeg ikke var fornøyd med. All pudderet kom seg igjennom hønsenettet i boksen og lagde et fjell av pudder. Dette gjorde at man brukte opp alt med en gang. Så derfor skulle jeg prøve et annet, som hadde hull for at pudderet skulle komme ut, isteden for hønsenett. Jeg med rødt hår og fregner (Ja, jeg sitter på greiner) er alltid opptatt av at det ikke skal være noe parfyme i sminken. Så jeg anbefaler mye fra the body shop. Jeg kjøpte i tillegg alovera skrubbe krem og natt krem til ansiktet. Det var utrolig bra, og huden ble veldig myk av all fuktigheten. Gårdagens klær. der jeg har fått den fantastiske leoparden av min mommo. Det er egentlig en ekstrem lang kjole, men har bare stappet resten av stoffet ned i shortsen. Vesten er fra Gina Tricot som jeg kjøpte på halv pris. Jeg ble kjempe glad, fordi det var bare en igjen. Resten er gammelt. Hatten er fra Hellas, og shortsen fra H&M.
Akkurat nå sitter jeg inne og gjemmer meg fra solen. Jeg satt ute en time og leste i-D. Svetthinnnen på kroppen og tegn på kanskje solbrennhet, lurte meg inn til pc'en. Håper alle har like fint vær, men husk å smør dere med sol krem. Over faktor 15.
Hilsen frøken bleik, fregnete og oransje
/Sarah


Ingen kommentarer: