onsdag 23. januar 2008

Jez


Jeg hadde fått et lerret av min mor for lenge siden, som egentlig bare har vært på rommet mitt. Helt hvitt og nakent. Så jeg syntes at nå var det på tide å skaffe seg litt farge. Så jeg skaffet meg egentlig den mest skrikende rosa fargen. Jeg hadde tenkt å ha rosa og litt klattet med gult, oransj og rødt. Malin syntes da ikke fargen rødt passet til rosa. Og den skal hun ha, fordi det matcher virkelig ikke. Men jeg har likevel to prikker med rødt. Får å få bilde rotet. Det var meningen å prøve å representere meg selv. Masse klatt, rot, men likevel så passer alt sammen. (håper jeg.)Vi har mange egenskaper som holder oss sammen til et menneske.

Bilde ble da ferdig etter to dager med musikk til å danse med mens jeg hoppet rundt med maling kost og maling.

Bilde henger nå over sengen og jeg er fornøyd. Det er det som teller

3 kommentarer:

Evaa sa...

:D Jeg svarer her jeg så du ser svaret;) Jeg går i 2.klasse. Du da? Hvilken skole?

moro å møte andre dramaelever, er ikke så ofte:P

Ingunn sa...

så fint det var ! :) orginalt

drittfjes sa...

Tusen takk:) Nå ble jeg glad!