tirsdag 29. januar 2008

KARMA

Mitt kjennetegn? dårlige bilder. dette er dagens antrekk. øredobbene er skikkelig knæsj, strømpebuksen er tynn og jakken "glinser" sånn egentlig.


Dagens triste nyhet. Jeg har mistet lommeboken min!!! *cry* Ikke mere busskort, bankkort, skole ID osv. Fack. Må betale for bussen i morgen, og for nytt busskort og påfylling på det. SLØST. Jeg som hadde klart å få 3 måneder påfyll for 345, altså 2mdr gratis. det er 700kr, men nå mister jeg det. Ingrid sier det er min karma. jeg vet ikke hva jeg tror. jeg syntes jeg fortjente 2 mdr gratis med bussen, har jo tatt bussen i over 10 år.
Liten opptur var sa jeg fant denne muffinsen i kantina, det så ikke ut som om noen eide den, så da tok jeg den. Men den smakte ikke godt. Karma sier du?


/malin

3 kommentarer:

Renate sa...

Stakkars deg, du har virkelig ikke hatt en god dag:/ Du så iallefall smashing ut i det minste!

Anonym sa...

ikke karisma, kjære. KARMA sånn "what goes around, comes around". ;)

drittfjes sa...

Takk renate! :)

OOOOPS! noen som ikke er helt med. jeg legger meg paddeflat.