lørdag 26. januar 2008

work

Ny jobb på meg idag. Har jobbet på Aasen gartneri i 5 år, nå har jeg endelig fått byttet jobb. gjett hvor? Kulien gartneri, 200 meter fra min gamle jobb. stor forandring. eller ikke. men det var koselig det, stod mye i kassa. :)




(puus. de har to katter som bare surrer rundt på gartneriet, jeg elsker det)



(litt koselig?)

(fikk disse fine blomstene. skal legge ut bedre bilder når de kommer opp på rommet)


Har vært hos Tonje fina mi idag. Sett masse OTH, så jeg sovnet. Snakka såklart i søvnet som vanlig. ellers lite å raportere fra meg idag. Hadde forresten gulerøtter og dip idag, 4 dagen på rad. Stress med godteristopp, skjønner ikke hvorfor jeg gidder.
/malin

4 kommentarer:

Renate sa...

Grattis med ny jobb;D

Ingunn sa...

herlig jobb det der da, så veldig avslappende ut :)

Helene Sofie sa...

Heldig med jobb! ;D Grattis!

drittfjes sa...

Takk jenter :D