mandag 28. januar 2008

here I stand alone

Ok. Nå kommer noen utrolig dårlige bilder av dagens antrekk:




Idag skulle jeg lese tysk høyt i klassen.. Det gikk helt fint til plutselig dette ordet dukket opp: "Binnenschifffart" Hva faen tenkte jeg. Skriveleif på g eller? Men nei, det var nok ikke det. I Tyskland kan man faktisk skrive tre like bokstaver etter hverandre i et ord. Hva synes folket om dette. Personlig synes jeg det burde være lov til å skrive "bussstopp", men det blir jo ekstra stress med flere gramatikk regler. Eller, hva mener dere?

Arbeidslyst, kom å treng deg på, NÅ! Jeg har masse lekser som skal være gjort til i morgen, men istedet sitter jeg her og gjør ufornuftige ting. Bah.
Noen andre enn meg som kan se at "Lysistrata" manuset mitt ikke klarer å vente på at jeg skal begynne å lese på replikker?


Noen som vet hvorfor den norrøne befolkningen på Grønland døde ut forresten?
/Malin

5 kommentarer:

Vanja og Illimar sa...

Råkult antrekk!

Evaa sa...

ah, stakkar deg. Lysistrata er så kjedelig.. Jaja, girlpower fra antikken <3

Dritkult antrekk:)

Renate sa...

Digg antrekk!;)

Helene Sofie sa...

Tøft antrekk! Jeg elsker de stjerne brillene! ;D

drittfjes sa...

dere er for søte :D

evaa: jeg vet. vi skal sette det opp, men skal modernisere det og sånn. skjønner ikke helt men. Hehe. Ja, antikken <3