lørdag 26. januar 2008

HEI MAMMA

Teiper oss

''Ler'' av ingrids mega humor

pynter oss
sover bak gardinet i klasserommene sover på grupperom/små rom

Spiser Anettes brente bokstav snurringser Skiver i hånden til hverandre



Nå har mamma fått vite hva bloggen min er, og må bruke muligheten til å si hei.
Ganske sikker på at hun har tatt siden i farvoritter, hvis hun i det hele tatt vet hvordan man kan gjør det.
I dag har jeg spist Brownis/sjokoladekake. The Best! Du tar å lager brownis toro sammen med sjokolade langpanne toro. Blander miksen. Du tar å følger med begge oppskriften som vanlig, men bare blander det sammen. Det er min tonje som har lært meg det.
Skole dagen til meg og Malin var mega lang i dag. Når vi har tre fritimer etter hverandre på en dag, så blir du rastløs. Det er ikke akkurat så masse å gjøre. Selvom jeg har jobbet med norsk prosjektet mitt. Vikinger.Yezz.
Men man klarer jo ikke holde på med det hele dagen, så det ente med å rusje ned trapper, sånn halvveis, og være hypre.Like greit. Men jeg kom på å tenke på hva man egentlig gjør på skolen. Så fant jeg noen bilder på mobilen som beskriver skoledagene ganske bra.

Sarah.

2 kommentarer:

Ingunn sa...

geniale bilder, minner skremmende om en dag i min klasse ;)

drittfjes sa...

haha, sykt bra:P