søndag 27. januar 2008

Baby baby

Idag tenkte jeg at jeg skulle lage en videoblogg av rommet mitt. Men stemmen min ble fucka og videoen ble kjempelang, så jeg droppet det. Her er noen smake biter av rommet mitt:




Noen andre enn meg som var forberedt på Veronica Mars idag, og holdt på å begynne å grine da AFV var i stedet for? Hva skjer med at Veronica Mars er slutt? Mitt favoritt program.


Jeg elsker playsuiter, og har elsket denne rosa fra Stella McCarntney lenge nå, har den som sjermsparer på PC'en og bilde henger på veggen:

Men i det siste har jeg begynt å like denne fra Chanel bedre:

Den er nydelig.
Skal forresten snart sy meg en playsuit selv. :) må bare tjene litt penger til tøystoff, så kommer det.

I morgen skal jeg poste dagens antekk, og bilder av mitt favoritt tilbehør. stay tuned.
/Malin

Ingen kommentarer: