onsdag 23. januar 2008

per, du lyver

En forsåvidt ok dag på skolen.
Startet med drama, fikk annmerkning fordi jeg kom for sent (hadde veldig god grunn!)

Så kom matten:


(ingrid og anette, alltid fine i formen)
Så var det firtime, som blir tilbragt slik for det meste:
(ja, vi har en seng i dramarommet, og ja, vi bruker den ofte. Silje og Anne Dorthe på bilde)

Så var det drama igjen, der vi så per gynt! en drittfilm. varer 2*115 min, det er nesten 4 timer det! blåfar spiller Per. Etter å ha sett nakenscenen i filmen, kommer nissefar alltid til å bli tissefar for meg.


så var det dagens antrekk:

(ute)

(ute)

(inne)


Jeg vet at du lurer på hvorfor jeg fikk den annmerkningen i dramatimen idag! Det skal jeg fortelle deg. Jeg kom forsent fordi jeg skulle printe ut et bilde av Heath Ledger slik at vi kunne ha minnesund i klassen. Som de aller fleste vet, døde han av overdose i natt. Han var kun 28år gammel. Jeg syntes han var en fantastisk skuespiller, virkelig en stor inspirasjon.

Hvil i fred
/Malin


6 kommentarer:

Johanne sa...

fint antrekk;)

Evaa sa...

Jeg går også på drama! Jeg går også på drama! :P Ivrig. Men ja, veldig fint antrekk:)

silje sa...

Så søtt armbånd:) Antrekke var kult!

Ingunn sa...

fint antrekk! :)

drittfjes sa...

takk for tilbakemelding alle sammen, dere er søte :)
evaa, gjør du? :D så gøy. hvilket år, og hvor?

Kikki sa...

heath <3 RIP