tirsdag 29. januar 2008

wann?



Jeg lurer så utrolig mye når Lykke Li skal gi ut cd. Er det noen som vet?
Jeg klarer ikke vente. Det kribler. Jeg hører halvveis alltid på Lykke Li. Mich und Malin.
Når jeg tusler til buss, på bussen, i byen, på skolen, alt ved hjelp av ipoden. Hjemme tar jeg på høytalerene på ipoden, eller på pcen for å høre ''Little bit'', ''Everybody but me'', ''Tonight''. Er det egentlig flere sanger å få tak i? Meg og Malin går rundt å synger på sangene, men vi trenger en cd. Eller i det minste en vinyl plate. Nå!
Jeg vil også si at de nye Prada veskene er nydelige.
Sarah

3 kommentarer:

Heartec sa...

Syntes Lykke Li var litt teit å kalle ungen sin:P

Unknown sa...

it's your lucky day! plata slippes I DAG. :) kan kjøpes her: https://www.bengans.se/popup/lykke_li/popup_mall_se.asp

liker bloggen deres, veitja! den er søt.

drittfjes sa...

TAKK!:D virkelig! Nå ble jeg så glad, og Malin! ååh, skal bestille i morgen!