onsdag 30. januar 2008

Vinyl






I dag er jeg sliten. Kom hjem og tok på meg min beste daffe bukse, den baby rosa ullundertøy tightsen min. Kikki kom på besøk i dag for å låne-bytte vinyl plater mot hennes kule sunglasses. Så nå har jeg skaffet meg fake Ray Bans. Ikke verst.
Vinyl platene er mine. Eller halvveis, de er nok min far og min mor, og ikke minst min mommos vinyls. Men det gjør vel ikke noe, det er jeg som hører på de.
Jeg skal snart på håndball trening. Skal kanskje øvelsekjøre hen. Hvis jeg tørr...fysj
Dagens antrekk var en svart bukse,svart high waist skjørt, hvit bluse,grå cardigans,grå bånd.
Sarah.

3 kommentarer:

Ingunn sa...

herlig bilde da:)

slaskeklær hjemme er livet

Line. sa...

Jeg likte bloggen din!:)

drittfjes sa...

Ingunn: slaskelivet home er best
Lineh: Takk takk:) Vi er faktisk to stykker da:P Men var innom din, og jeg likte den kjempe godt! Likte stilen din!:)
Sarah.