torsdag 24. januar 2008

Shoes?

Her kommer mine favoritt sko:


beklager dårlige mobil bilder. skoene er finere irl!
jeg har to par favoritt sko, men jeg velger disse, fordi de er såå fine. (legger inn bilde av de andre en annen gang)
selvom de er ca to størrelser for små, har atfor høy hæl (11cm!) og det føles som tærne blir født ut av skoen når jeg går med de, elsker jeg disse skoene :) jeg vet ikke hva det er med dem, men jeg føler meg så fin når jeg har de på.

jeg har forresten noen andre sko, som fikk gjennomgå litt i helgen.....
da jeg våknet opp søndags morgen (i fremmed seng) fant jeg mine £10 sko fra Primark i denne tilstanden:

det var tragiskt!

Dagens antrekk:
(jogget, for første gang på 3 år!)

Dette gjør jeg nå:
Nå har jeg forresten ordnet det slik at anonyme også kan kommentere
/Malin

6 kommentarer:

Ingunn sa...

åå.. koseblad og godteri , det er best :) linekr deg jegm koslig å bli linak tilabek (hint hint) ;)

Renate sa...

Lekre sko! Og stakkars sko :/

Anonym sa...

Dakar skoene :(

Ingunn sa...

Trykk påtilpass oppe ti høyre på siden din., så klikker du på der du kan legge til. Limer inn koden. Veldig dårlig forklart. Jeg husker ikke helt, måtte bli forklart selv =/

Helene Sofie sa...

Jogge ja, det er smart! (og slitsomt) Fine sko :D

drittfjes sa...

Takk for kommentarer jenter :) dere er så søte.