fredag 25. desember 2009

Juletull

Siden jeg har blitt det andre slektninger innenfor familien klassifiserer som "gammel", får jeg ca 5gaver til jul. Jeg visste stort sett hva jeg fikk, men må si at jeg ble en smule lykkelig da jeg åpnet en pakke og fant et toastjern. Toastjern er veldig undervurdert! Uansett, jeg fikk jo kamera (siden jeg ikke visste det fra før liksom), så nå er jeg ganske glad. Jeg måtte selvsagt knipse noen bilder, men siden vi egentlig var ferdig med alt gøy, klarte jeg kun å dokumentere totalt uinteressante ting. Ellers, siden jeg helst vil fortrenge at jeg har bursdag i morgen og blir kjip&gammel (selvom feiringen egentlig blir morsom), slenger jeg ut de 8 fantastiske bildene fra gårdsdagen.. (ånei) Kos dere!

Det som skjedde etter pakkeåpning. Mamma ble høygravid.

Jeg tok bilde av et relativt dårlig pyntet juletre. Og selvsagt måtte vi ha BÅDE flagg og glitter, noe jeg syntes vi kunne holdt oss for gode til, men neida..Mamma lånte kamera og tok et veldig fint bilde av både meg og min søster.


Jeg prøver å kvele en alien. Bra vi har et pent husdyr.

Stefar&Mor sjenket meg med vinStefar (i kjent stilling -Til Ingrid).


Pus tok kvelden <3


/Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

koselig

Anonym sa...

haha, bj.... lieblich