onsdag 9. desember 2009

Youtube # 5 (?)

Siden jeg ikke har noe smart å meddele bortsett fra at jeg skreiv under på leiekontrakt igår, og at Malin og meg offisielt har et sted å bo, så tenkte jeg at det nesten ville vært synd å la være å blogge på denne kjipe onsdags formiddagen. Og siden jeg har så mye liv, tenkte jeg at for min kjære Ingrids skyld (som jeg ikke har sett på lenge nå!) kunne jeg slenge inn disse to filmene:






Og ellers har jeg blitt enda mer hekta på Skins. (Det er nesten litt flaut..) Jeg ble litt skuffet fordi sesong2 sluttet å merkelig, og jeg syntes ikke det var så greit at ALLE folka var byttet ut med nye fjortiser. (Bortsett fra hun ene da). MEN, han ene karen er ganske så heit, så jeg dør litt når jeg ser på han. Ah, han er finere i serien enn på bilder. Je. Så idag skal jeg dra meg bort på biblioteket og låne to bøker, slik at jeg bruker fritiden min til noe produktivt.. Haha, som om.. Men seriøst, jeg skal på biblioteket.




/Anette

Ingen kommentarer: