tirsdag 8. desember 2009

Skins

Ja!! Helgivis har ting ordnet seg, OG vi har funnet et sted å bo.!! Jeg skal skrive under kontrakt idag, og det betyr at jeg reiser hjem på fredag! Dessuten er jeg ferdig med alt som har med skole og gjøre i dag, fordi jeg rett og slett ikke gidder å sitte med essay i to dager til. Når jeg får denne kommentaren "ellers ser det ok ut. lykke til videre med studier og annet - vennligst, km" av læreren (som jeg forresten tror ikke likte meg så godt, men etter at vi holdt på med heftig mobbing av meg på veiledningstime tror jeg faktisk han syntes jeg var litt morsom..) så kan jeg jo egentlig bare levere. Det ser jo ellers ok ut, eller noe..

Jeg har forresten sluppet opp for mat nå, og jeg må virkelig overveie om jeg gidder å kjøpe inn ny. På en annen side er det kanskje litt usunt å gå uten mat i to dager.. Tror jeg kjøper en ny pakke med knekkebrød seinere.

Ellers ser jeg på Skins, og jeg må si at han homofile er ganske så heit egentlig, så det er verdt å få med seg.
Nå har jeg kanskje noe å gjøre siden det ikke er internet i den andre leiligheten, og jeg mest sannsynlig må tilbringe torsdag natt der alene (umøblert!) Kommer til å føle meg litt vel venneløs..



/Anette

Ingen kommentarer: