mandag 1. februar 2010

Lei av å se overskriften Juletull, og nå skal jeg reise

Hallo!
Jeg vil egentlig bare si en uformell farvel igjennom en flott kommunikasjons måte, for de som måtte lese dette.
Jeg kommer til å savne alle kjente og kjære, og gleder meg veldig å se dere igjen:)


Her er min rute sånn at dere kan se hvor jeg er:
2 februar- 16 februar Brasil: Ilha Grande og rio de Janeiro
16 februar- 16 mars Chile: Vina del mar
16 mars- 27 mars Peru: Lima, Couszo
27 mars- 10 april Mexico: Cancun
10 april-25 april Cuba: Havana

26 april Hjemme

Farvel my belovings<3

Hilsen Sarah

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gooood tur dere to!
Dere må update meg på hva som skjera i Sør-Amerika. Gleder meg til å se de fine bildene å høre gøye historier:D
Hilsen Carropuuuz aka little loppie aka CAROLINEEE

Jeanette sa...

God tur! Kommer til å savne dere!!! <3