søndag 6. desember 2009

Kan noen ta meg med hjem til Kristiansand nå?

Ok. Det begynner å bli veldig grått og trist i Oslo nå, for ikke å nevne at tempereaturen bare blir lavere og lavere for hver dag som går. Jeg er rett og slett lei! Jeg begynner også å bli kraftig lei av å leite etter et sted å bo. Dessuten går internet like treigt som i 1990(?), noe som betyr at jeg bruker omtrent 2 timer for å komme meg inn på finn.no eller hvilke som helst andre sider, inkludert bloggen (som jeg sikkert brukte 20minutter på å komme inn på.) Hurra for livet. Ja, og jeg har sikkert sendt ut 10000 mail angående visning fordi visse folk ikke klarer å ta telefonen når jeg ringer.! Og jeg vet ikke engang hvilke visnininger jeg skal på lengre, fordi alt går i kluss. Jeg er så lei av visninger!

Ellers var jeg faktisk på kino og så new moon, så det var jo relativt morsomt. Jeg har faktisk et sosialt liv, tro det eller ei. Var til og med ute i helga, noe jeg ikke gjør lengre siden jeg har blitt en gammel dame på 40år som heller sitter hjemme og lager julekort.

I morgen (altså mandag), får vi kanskje beskjed om leilighet, og jeg håper virkelig over alt på jord at vi får den ene jeg var på, slik at jeg kan REISE HJEM. Siden tilværelsen er litt småkjip, har jeg forresten gått over til å bare spise knekkebrød. Jeg nekter å kjøpe inn pålegg fordi jeg egentlig skal reise hjem om 5dager. Så her utvikles det sunne spisevaner! Ta meg med hjem nå!

Nei, jeg har ingen bilder. Fordi det tar omtrent en halvtime å laste opp, så det gidder jeg ikke sitte og vente på.. Hilsen frøken negativ.

/Anette (Visning) Trondsen

Ingen kommentarer: