onsdag 23. desember 2009

God Jul!

Det er jo strengt tatt ikke 24.desember riktig enda, men siden jeg har blitt gammel og skrøpelig må jeg komme meg i seng så fort som overhode mulig hvis jeg har noen som helst planer om å rekke Askepott og julefrokost i morgen tidlig.

Vel, siden alle de andre er så sinnsynkt flinke (!) til å oppdatere bloggen, føler jeg at jeg igjen må ta på meg det kleine ansvaret å skrive noe nytt. Det ingen forstår er at det skjer ekstremt lite i mitt liv, noe som resulterer i at det blir ekstremt lite å skrive om. MEN, jeg har igjen tatt opp jobben som vaskekvinnen, noe jeg egentlig hater, men som er ganske greit. Eneste problemet er at huden på fingrene mine har blitt slitt bort/etset bort pga den sterke såpen jeg bruker! Nå ser fingrene mine litt ut som gollum..

Og som om det ikke var nok å vaske fra morgen til kveld, måtte jeg jo selvsagt lage pepperkakehus (siden INGEN andre i familien ser ut til å gidde...) Og jeg må bare si det, men jeg var nesten en jævel til å feste vegger og tak, helt til pipa knakk og taket trengte reperasjon.. Utenom det er jeg pepperkakemester! Problemet er at jeg ikke er så flink til å designe pynt, noe som resulterte i et knekt vindu.. Da ble det heller en låve! Så nå er det full låvefest med (julenisse)-seigmenn. Ja, det finnes faktisk!





Jeg veit at mobilkameraet mitt er dødsbra.. Men, siden jeg gleder meg mer til min bursdag bursdag (som forresten er på lørdag!) enn til jul, prøver jeg hardt å komme i julestemning ved å slå til med "P4 julestemninger". Dette er noe jeg IKKE vil anbefale noen levende mennesker! Jeg dør litt innvendig av suppete (ja, det skal være suppete, ikke sippete) og kjipe julesanger, og jeg merker at det er med GOD grunn at jeg ikke hører på P4 på fritiden. (Sorry Malin, siden du elsker P4..) Forresten, Peter Jöback som synger "O helga natt" (på P4 julestemninger-cden, vel og merke!) er noe av det mer homofile jeg har vært borti denne julen. Det er faktisk verdt å sjekke ut. Jeg tror heller jeg slenger på litt sølvgutter, je!

Siden jeg ikke har noe mer interessant å meddele, tenkte jeg å ønske alle (eller de to 2) bloggleserene en riktig GOD JUL! Jeg tar kvelden.. Snakkes på nyåret, ellerno.. Med mindre jeg forspiser meg i julen og dør av fedme, men jeg tror ikke det er så aktuelt egentlig, jeg er ikke en av mat-entusiastene som elsker julemat, så det går forhåpentligvis greit. Håper jeg..

/Anette

Ingen kommentarer: