torsdag 3. desember 2009

Bananmaske

"Jeg lagde en bananmaske. Jeg ser nå at det ikke er morsomt.. Jeg har virkelig nådd min grense her.. Huff."


"Upgrade"Ja, du har virkelig nådd en grense. Det er godt at du kommer hjem snart. Og det er godt at jeg snart blir med deg opp igjen, slik at du har noen å lage bananmasker med!

Ok, SÅ. Tviler på at noen andre ser på 90210, men den sise episoden som kom ut er jo bare helt SICKSICKSICK! Jeg dør nesten her! ENDELIG sier jeg bare.
Naomi er forresten så utrolig deilig. Jeg kunne (nesten) byttet fra straight til bi.. Greit. Jeg kunne det..
Apropo deilig. Dakota Fanning er ikke feil hun heller.. Spesielt i Twilight! Selvom hun bare er 15. Jeg føler meg litt småpedofil nå. Neida (joda)..

Så. Det var egentlig alt jeg ville dele med dere. Haha. Kanskje jeg forteller dere om mr.postman i morgen. Kanskje...
/malin

1 kommentar:

www.kakedamer.blogg.no sa...

Bananmaske x ] <3