tirsdag 1. desember 2009

1.desember

Idag er det første desember! Egentlig syntes jeg det er litt deprimerende at tiden går så fort, og at Malin og meg enda ikke har funnet et sted å bo (: Så idag skal jeg ta boligjakten på alvor og ringe rundt og mase litt om visninger. Jeg har fremdeles ikke begynt på julegaveshopping, og merker jeg må ta det når jeg kommer hjem, noe som egentlig ikke er logisk i og med at det utvalget er ganske mye større her i Oslo. Og jeg er ikke julestemning, fordi det ikke er snø ute, så derfor prøver jeg å få opp stemningen med disse bildene her


Så. Ellers råtner jeg bort her i Oslo. I tiden fremover skal jeg likevel på kino, på juleverksted, på eksamensavslutningsfest og på visninger (forhåpentligvis).! Så jeg har faktisk litt liv. Jeg har likevel mistet kreativiteten min, og derfor går det dårlig med julekort-produksjon. Så, hurra for 1.desember.



/Anette

Ingen kommentarer: