onsdag 2. desember 2009

2.desember

Det har skjedd 4 bemerkelsesverdige ting siden i går. 1) Jeg ble offisielt kastet ut av kollektivet, så nå haster det litt med tanke på lelighet. 2) Jeg skal på ikke mindre enn TO visninger, så dette lover sånn halvveis godt. 3) Jeg ryddet ned alt fra veggene mine, så nå sover jeg på insititusjon ser det ut til.. Og 4) Jeg dro meg ut i dagslyset for å kjøpe litt ting til julekort, og midt i gata seg jeg en GUTT MED UGGS! Dessverre fikk jeg ikke tatt noe bilde av han, men jeg syntes google illustrerer det ganske fint. For det første, så er det ingen som går med Uggs lengre (trodde jeg da). For det andre er det kjempestygt med Uggs. Og glemte jeg å si at det var en gutt (ja, du hørte riktig), som gikk med det!? Gutter skal ikke gå med det.! Jeg vet jo at ikke alle mennesker er like oppegående, noe som resulterer i at de tar på seg Uggs, men hallo! Kom igjen da! Gutter med Uggs burde henrettes, eller legges inn. Du kan ikke være god i hodet når du står opp om morgenen og tar på deg Uggs og i tillegg er gutt! Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med verden..



/Anette.

Ingen kommentarer: