torsdag 17. desember 2009

Flævt!

I fare for å fremstå som en idiot uten sosialliv fordi det ser ut til at jeg er den eneste som gidder å oppdatere den greia her, så tenkte jeg at det egentlig var på tide å skrive noe nytt. Siden sist har jeg prøvd å være en smule mer sosial enn det jeg er vant til. Jeg har fått truffet på alle mine kjære venninner (nesten alle)! Idag må jeg faktisk tilbringe dagen hjemme fordi jeg fikk i oppdrag å passe på den tjukke pølsa av en hund vi har her hjemme, og siden han ikke liker seg alene må jeg være barnevakt (han oppfører seg nesten som et menneske, og det er litt skummelt...) Så da skal jeg til en forandring gjøre noe jeg liker, nemlig gå på tur(!), eller, nei.. jeg mente bake! MEN, det dette innlegget skulle handle om, var at jeg til min store forskrekkelse og skam hørte en sang her om dagen, også måtte jeg bare høre den igjen, og igjen.. og igjen... Til mitt forsvar så hører Malin på Leona Lewis (eller hva hun nå heter!), så jeg burde nesten være unnskyld, OG, jeg misliker egentlig dette kvinnemennesket, altså Rihanna, og det meste av den musikken innenfor den sjangeren, så det at jeg, på en torsdagsmorgen sitter og hører på denne sangen, gjør meg flau både innvendig og utvendig. Nesten litt dumt at jeg innrømmer det, men hei, det skjer veldig lite annet interessant for tiden, såå.. Æsj, jeg føler meg som en fjortis.. Eller noe..



/Anette

Ingen kommentarer: