fredag 30. mai 2008

Wir müssen essen

Malins tallerken
Vel, wazzrutz grosse tallerken
Min tallerken

Mat er viktig. Jeg er mer en lunsj pike som er glad i pesto,avocado,brie,ost osv. Min spesialitet til lunsj på skolen er:

Dobla skive

Philladelfia ost (vanlig)

Salami pølse

Salsa

Paprika

Salat

(Tomat kan også brukes)


Men jeg må ærlig si at lunsjen på skolen ofte blir svett brunost eller bare en salami.
Men når jeg først får sjangsen, så er det så godt med god lunsj.
Det å ta brødskive i panna med masse olivenolje er også noe jeg er glad i å lage.


Nå har jeg vært alene hjemme en stund. Selvom jeg har hatt fullt med besøk. Jeg trenger folk rundt meg litt ofte egentlig.
Men nå som jeg har vært hjemme alene, har jeg fått så mye oppgave å gjøre i huset. Akkurat som mamma og pappa prøvde å lure meg med til å bli med ut på hytta. Det var like før jeg sa "oookei, tar hintet. bare ta meg med".
Men jeg er husmor og klarer vaskepresset.
Selvom jeg fikk kjeft av å ha glemt å sette inn kaffekopper.

Rød bukse,lacoste genser, zoo york t-skjorte
Malin prøvde å redigere bildet. Lattis på tjukkis og trebeinte Sarah.

Sarah/ Have a nice weekend!

2 kommentarer:

m sa...

hehe. jeg Ukoste meg!!

Karoline sa...

Damn.. jeg ble sulten nå..!