mandag 5. mai 2008

Ide

Kjøpte ID idag. Det er egntlig det beste bladet. Var "the Agyness Deyn issue" og greit nok, jeg liker henne. MEN, det er ca 200 sider BARE med HENNE! Jeg ble lei.

Idag var jeg hos legen. Et eller annet feiler meg. Sovner på skolen, egentlig overalt, 24/7. Vondt i halsen i 2mdr. Allergi. Kvisekrise ++, så jeg fikk legeærklæring på at jeg hadde vært syk siden 1 mars, og derfor har jeg hatt problemer med å følge opp skolearbeidet slik jeg har ønsket (noe som er sant), Pencelinkur, og henveldelse til spesialist på allergi, og på å FJERNE MANDLER!!!!!!!!! (WHAT???) Jeg dør, hvis jeg må fjerne mandlene mine.

Så må jeg bare reklamere litt for forestillingen vi setter opp til neste helg. LYSISTRATA. Så hvis du er i Kristiansandsområdet 9-11 mai, så kan du stikke innom Vågsbygd vgs og se meg og Sarah i aksjon! Jeej.

/malin


EDIT: Glemte å si at jeg også tok MASSE blodprøver pga jeg kanskje har en slags infeksjon. noen andre enn meg som hater blodprøver?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jeg hater også blodprøver ;o

Ane sa...

Åååh, hun har så utrolig kul stil. Jeg hater blodprøver forresten! Må også ta det snart, skal teste hva jeg er allergisk mot - med andre ord hva mer jeg er allergisk mot

drittfjes sa...

bra at det ikke bare er meg!