søndag 18. mai 2008

Hip Hora får søttenemai


Dagens mat etter 17 mai. Reklamasjon for lotus. (mm)
Hei Malin som kom 4 på natta krypans på døra.
Søteste par. Anette, jeg vedder at du kommer til å si til meg at du syntes du var stygg på bilde. Men vet du hva, du er fin på alle bilder uannsett.Du er så fin. Fin til tusen, men ikke til tusen da.
Dette var grillings hos anette 16 mai.
Vel, Anniken, du forventet kanskje ikke dette etter at du trodde vi ikke kom til å huske dette. Men en sjampis stopper ikke meg.
Anniken er utrolig søt og har en blogg sammen med ei annen søt jente med navn Julie. Jeg jobbet halvveis sammen med Julie sist sommer. Det var alltid greit å ha Julie på jobb. Det betydde alltid gratis mat. Etter et par glass i går fant malin, anniken og jeg ut at vi skulle være bloggvenner, og dermed dagen derpå stemmer jeg for det samme.
Bloggen:

Dagens følelse: kvalm
Dagens genser: Bik Bok
Sarah/Ich bin eine Berliner

Ingen kommentarer: