lørdag 10. mai 2008

No One Would Ever Know

I avisaen stod det ''drømmehelg i vente''. Greit det, men ikke helt når man er på skolen hele helga, og har vært det hele uka fra 10-8 og mister all sol. Ikke at jeg hadde blitt brun, men deilig med litt sol. Spille volleyball- viellicht.
Men det er jo artig å få vist et stykke på skolen da. men man har ikke så mye fritid og må jobb hardt. Men man lærer mye, som at man ikke klarer å tenne enn ku enn gang.
Jeg har blitt veldig dilla på Thomas Dybdahl. Litt kjedelig når man bare har tre sanger, for da blir man jo fort lei igjen.
Med produksjons uke, glemmer jeg hvilke dager det er. Er det onsdag, mandag, torsdag? Samma det, i dag vet jeg at jeg skal møte klokken 2 for en forandring, og får tid til å legge noe ut på bloggen.
Klær på bildene: T-skjorta fra H&M, skjorts fra bruktmarked, ''raybans''.

Her sitter jeg med min søsters veske fra bruktbutikk, hvit lang topp fra cubus, bukse bikbok, cardigan fra London, armbånd fra glitter.

Bildet ble tatt rett før Kiwi-Bob kjørte forbi meg. Ja, kiwi-Bob fra norges herligste. Jeg satt på en buss bu rett med en kiwi og en svart liten bil kjører mot meg, jeg måtte myse litt for å se skriften på bilen, det stod noe smått i grønn skrift, jeg klarer å lese ''kiwi-bob'', jeg reagerer med en gang og rett blikket mitt mot føreren, og der sitter den samme kiwi-bob som liker å synge til Elvis Presley og få gratis mat og penger tilbake fra mat som er gått ut på dato. Like søt som alltid med en smule absurdhet kjørte han inn mot kiwi. Jeg ble så gira at jeg hadde nødt til å løpe etter. Jeg hadde sett han gikk inn, og etter diltet jeg etter inn i butikken. Jeg så ut som jeg var på utsikt etter noe å stjele, men sannheten var å se min helt, og kanskje få hilst på han. Jeg gikk rundt og rundt i butikken, men fant han ikke. Han må ha gravd seg nedover kjøledisken og forsvunnet i det indre etter utløpt dato, for jeg fant han ikke. Jeg har ingen bevis, men jeg har meg selv som vitne at det var kiwi-bob jeg så.

Sarah

Ingen kommentarer: