søndag 18. mai 2008

Da var 17. mai endelig overstått. 17. mai er overvurdert. Men jeg hadde det ganske ok på tross av at 17. mai er en av de kipeste dagene i året.

Jeg så først på mine to søstre i barnetoget. fest! så var det grillings hos Linn. Så gikk meg, Tonje og Camilla til Sarah. Deretter stakk vi på en party. Da vi kom på partyet sa Tonje "dette her gidder jeg ikke. jeg går." (ja, det var pinlig stemning) men det ble bedre etterhvert, til tross for at Tonje stakk. Jeg bafant meg egentlig for det meste på toalettet(?) der møtte jeg Anikken :) vår nye bloggvenn. (se bilde og tekst i Sarah sitt innlegg) Det var kozi, Annikken er så søt.
(annikken til venstre)


Deretter tok meg og Camilla bilder av oss selv. Så stakk vi på byen. Først hadde vi kebab, deretter dro vi på Leopol. Jeg har desverre ikke fler bilder fra dagen. Jeg kom hjem til Sarah i 4 tiden i natt. Hun visste ikke at jeg var der, så i dag morges ble hun litt skremt (ha ha??) Det skjedde mye i går. Bla fikk jeg mange russekort til samlingen min :) og kranglet med en dust på kebabshappa.

Jeg har kjøpt noen nye klær i det sisste, men jeg brukte det meste i går så det er skittent. (kebab klokka 12, pomfritt klokka 4 og kinamat i dag morges=skittent tøy) men skoene er (nesten) like hele;



Her er min nye shorts :) (sarah har samme) den var på 70%

Har noen av dere sett human-tetris? jeg har bare sett det på youtube. men da jeg var hos Ingrid her om dagen, switchet vi innom dansk tv4 og der var det human-tetris for alle penga. vi lo i strekk i en halvtime. det må da være det gøyeste programmet noen sinne. håper det kommer til Norge snart.

Tror aldri jeg har skrevet så mye i et innlegg før. /Malin

5 kommentarer:

Anonym sa...

hvor er shortsen fra?
dritkul..

Anonym sa...

Takk for sist jenter, Dere to er jo bare herlige! Tenk at dere husket det! Ser fram til et flott bloggsamarbeid ;-). Skal skrive et innlegg snart jeg også, men akkurat nå kommer Ungkaren foran blogging. Heh. Ha en forsatt fin uke! Klemmer fra Anniken. :-)

drittfjes sa...

anonym: Er fra hennes :) Tusen takk!
Anniken: Hehe. ungkaren er topp. shock at Beate røk ut da. :O såklart husker vi deg kjære <3 sorry for at jeg har skrevet navnet ditt feil i innlegget, skal ikke skje igjen. kozer fra oss :)

Anonym sa...

herlighet, de skolene var herlige!
Hvor fra?:D

drittfjes sa...

Skoene er fra dinsko :)