torsdag 1. mai 2008

Gårdagens kleider

Malin prøvde på å blåse opp neseborene sine uten lykke. Synd du har små nesebor
Malin med aldri varme klær som vanlig. Forventet grillings ute, og derfor tok hun på seg dette. Hun er alltid fin, uannsett vær. Men hun tok i det minste med seg en genser.
Malin har på seg sine nye bukser fra bikbok, min mors topp (ja,mamma...), svart skinnjakke, ny svart veske fra H&M og hennes nydelige høyhelte sko.

Jeg klar for å sitte ute, dro med meg boblejakke og mer komffi sko. Har på meg min søsters genser fra danmark, mine nye bukser fra bikbok, knall grønne skinnende sko fra danmark (guttesko), stripete lang skjorte kjole fra Oasis og gullklokka. Min kjære regnjakke ble med på bilde.
Malins sko i nærmere posisjon. Blå foran og grå ellers for de som er fargeblinde.

Sarah.


Ingen kommentarer: