onsdag 21. mai 2008

matteskulking

Dagen begynte med to timer på skolen. Deretter skulle vi ha tre fritimer, for så å ha en time matte. I fritimene gikk meg og sarah til byen, vi skulle fikse pass til Sarah, og jeg skulle kjøpe pudder og en topp.

Sarahs passbilde
Da vi hadde fikset pass til Sarah fant vi ut at vi skulle på Shalam, en bruktbutikk her i byen. :) der kjøpte jeg en dressjakke, mens Sarah kjøpte masse annet gøy! Solen skinte i byen. Alt var perfekt, ingen bekymringer. Så vi fant ut at vi ville spise.
God mat. Kylling i karri sandwich og kyllingsuppe fra kjøkkenskapet.
Da vi hadde sittet og spist en stund fant vi ut at vi bare droppet mattetimen, og koste oss i byen til ca klokka 2-3. Det var hærlig. Jeg sier som mamma; "Skulk mens dere kan." Derfor gikk vi rundt i byen, shoppet og spiste is i parken. :)
Shopping vs matte? LETT!
Da jeg kom hjem tok jeg en tur på hytta med mamma og Terje. Det var kos. Så gikk jeg til Linn. Det var også kos. Hun og Tonje fulgte meg hjem. :) Snella.
Hytta <3
Noen av dagens kjøp;
Dressjakke
Rosa babydolltopp
Blå babydolltopp
Fucking Åmal. Fineste filmen.
Drainpipe.
Jeg beklager dårlige bilder. finner ikke laderen til kameraet mitt. derfor blir det 3mgpixel gode kameraet på mobilen min det beste for tiden.
Forresten. Kjøpte også ID pudder, pluss at jeg nettopp har kjøpt noen sko jeg ikke har tatt bilde av enda. :)
/Malin






Ingen kommentarer: