onsdag 28. mai 2008

Siden sist.

Siden sist har jeg;

-Endelig (etter et halvt år) fått filmen vi spilte inn i filmstudio. Føler meg ikke helt klar for å legge ut videoen enda. et bilde fra en av scenene. - Lånt denne boken av Anne-Dorthe. Kjærlighetshistorie fra 1800-tallet. Jeg har ikke begynt enda, fordi jeg dømmer boken etter omslaget.
-Lånt "berlinerpoplene" serien på skolebiblioteket. Følte meg litt som "hei, jeg sitter hjemme i armkroken til mamma og pappa på lørdagskvelden og ser på berlinerpoplene på nrk1!" faktisk så er den ganske bra, selvom jeg bare har sett en episode til nå.
-Lest til teorien. Som jeg aldri kommer til å ta.
-Har også kjørt litt bil. Hatt min første kjøretime(trygt!) Kjørelæreren min synes jeg var kjempeflink da. Jeg var verdensmester i bakkestart og den som hadde lært meg opp hadde vært kjempeflink (ja mamma, du er flink) Dessuten hadde jeg bykjøring på min første kjøretime!! Hun sa også at jeg kunne tatt oppkjøringa i sommer, men grunnet forige punkt, og det at det er venteliste, så må jeg vente til september. (dritt)
-Kjøpt billett til Kongeparken 2009! jeej. Bare sånn 1år før selve happeningen.
-Spist kinamat. Mange ganger. (Kylling i sursøt, med ekstre vårrull. beste)
-Spist vannmelon :)



Jeg har også gjort flere gøye ting;
-Klippet håret. Men det går ikke ann og se det.
-Jobbet :
-Spist (les;) masse is!
-Tatt bilde av garderobefavorittene mine, som jeg skal poste når jeg får tid.
-Hatt dårlige dager.
(LES;)
Idag var jeg hos optiker. Dette er det viktigste som har skjedd siden sist. Tenkte jeg skulle sjekke meg nå som jeg har begynt å ta kjøretimer. Jeg har merket at jeg må litt nerme for at jeg kan lese skilt. Da jeg var hos optiker fant han ut at jeg måtte ha briller. Jeg ville såklart ha linser i stedet. Da jeg skulle ta på linsene oppstod det noen problemer. Jeg har veldig små øyne, og siden det var første gang så ble det ganske problematisk.
En god halvtime, mascara over alt og tusen tårer senere var de i! Jeg kunne plutselig se. Det var deilig.
/Malin

2 kommentarer:

Ane sa...

mmmm, nam, melon

m sa...

jeg vil se den filmen, malin!