søndag 4. mai 2008

Er dette frivillig kongle?

I helga har vi jobbet med stykket "Lysistrata" i hele helgen. Jeg er sliten, jeg har et knagsår, men det kom riktig nok fra høyhelte sko fra lørdags kveld. Planen var ikke å gå ut siden vi har produksjonsuke, men må man så må man, det er det mamma pleier å si. Riktig nok er ikke det til helgas utelivs regler, men slang regelen med likevel. Jeg fikk en melding av Ina plutselig - hei jeg er i byen.ta en kaffe? Det er jo ikke hver dag osloberta kommer seg til der kleine stadt, så det var bare fryd å få sett henne igjen. Isteden for en kaffe, ble det en øl hver. Jeg slapp å vise legg. Det kan nok være siden jeg kjente servitøren. Frøken Ina er russ. Hun syntes det er ganske herlig, men ikke i meine stadt, og skal jeg si hvorfor, jo, hvis man går fra en butikk til en annen, har du allerede mistet 50 russekort til små forventligsfulle små snørrete søte/usøte unger. I oslo skjer slikt sjeldent. Jeg gir deg all min lykke til deg Ina under russetiden, for håpe du tar kongla da.
Line har kommet hjem, det har også Eline. Folk begynner å komme hjem fra Australia og USA og det er sehr gut! Amerikanerne kommer nok ikke enda, uten om Monica som ble kastet hjem fra the united states of america. Line er hun med gliset og fanta flasken i hånden. Jeg liker Australia veldig godt, de har så utrolig fin stil. Litt surfete,skatete og litt raddis blandet sammen på en veldig fin måte. Jeg liker det.
Sarah

1 kommentar:

Anonym sa...

gjett om