onsdag 21. mai 2008

Blakk


Vinyl platene som ble kjøpt


Et par Nike sko som ble kjøpt etter at Malin og jeg skilte våre veier. Og jeg som trodde jeg hadde frisørtime i dag, tok feil, og skal ha i morgen, men synd for meg at jeg ikke har noen penger igjen. Sko er viktig.


Kjole-toppen fra H&M Malin misliker og jeg liker. Vesken kjøpte jeg brukt.
Buksene brukte

Bikinien som blir med til Hellas
Slike sko alle har, og alle må kjøpe nye i blandt på grunn av dårlig kvalitet og lett for å la seg lukte. Ikke sant Malin?
Dongri jakke, noe jeg aldri trodde jeg skulle få på meg etter barne traumer av dongri jakken.
Hvit topp fra H&M
Denne kan gjøres fin. Her gjelds det ingen fordømming.



Jeg kjøpte en brukt diesel bukse og klippet av slengen og lagde meg selv en hot pants.
Blå shorts fra H&M
Kombinasjon. jezz
Stripete singlet fra H&M

Meg og Malin hadde en utrolig fin dag med shopping,spising,snakking. The Three S's.
For å få dette mulig i våre bizzy'e dager måtte vi tilpasse oss å skulke en matte time. (beklager mamma), men det var min første time jeg noen gang har skulket. Det var ikke så verst for å si det sånn. Men skal ikke gjøre det til en trend, som pappa sier. Etter denne smakebiten med å ha kjøpt litt mer enn vanlig, ville holde meg unna byens butikker for en god stund. Selvom jeg ikke kan få råd til noe før neste måned.
/Sarah

2 kommentarer:

Helene Sofie sa...

Så mange herlige kjøp!
De Nike skoa var råe!

drittfjes sa...

Mange takk:)!