mandag 16. november 2009

Vising #1

Det har gått dårlig på bloggfronten fra min side, men jeg har gode grunner. 1) Jeg syntes bloggen ser helt fæl ut, og vi har bestemt oss for å prøve å fikse noe bedre, men siden vi ikke er så tekniske, er det ikke så lett. 2) Jeg har innloggingsproblemer og 3) Jeg skal egentlig lese til eksamen.

Men. Jeg har enda ikke fått eksamensnervene som jeg sitter og venter på, og det fører til at jeg gjerne sover en time, eller to (eller tre!) mer enn planlagt, og bruker laaang tid på å komme meg i gang. Jeg har også litt kaffeproblemer for tiden. Det hele begynte ganske fint: Jeg traktet meg kaffe når jeg skulle lese, og noen ganger fikk jeg kaffeskjelvinger. Dette resulterte i at jeg hadde noen fabelaktige leseøkter med full konsentrasjon. Men, jeg tror jeg har blitt immun.. Jeg har økt kaffeinntaket mitt betraktelig. (Først drakk jeg bare når jeg leste, men så leste jeg plutselig hver dag, i flere timer.) Jeg vet at det er stor sjanse for både blodpropp og hjertesvikt (for ikke å snakke om ødelagte tenner), sånn som jeg holder på. Og likevel om jeg får min daglige dose på 8kopper hver dag, så blir jeg egentlig bare kvalm og får vondt i hodet, og koffeinen har null virkning .Kanskje jeg skal rådslå med min kjære kaffedrikkende mor, siden hun ser ut til å ha peiling på både det ene og det andre.

MEN! Det jeg egentlig skulle si var at idag skal jeg på visning. Meg og Malin har funnet et veldig ideell leiglighet, og jeg håper virkelig at vi får den! Det hadde vært så ufattelig bra, men jeg tipper det er liten sjanse for at de leier ut til småjenter. Men jeg skal gjøre alt som står i min makt og sjarmere utleieren slik at han/hun gir oss leiligheten. Jeg gruer meg nesten, fordi det er åpen visning, og jeg syntes sånne ting er litt kleine.. Uansett så ser leiligheten slik ut:



Dette er bare stua da, og den leies ut møblert! Hurra hurra. Kan vi ikke bare få leiligheten slik at jeg ikke har unnskyldning til å ta studiepause for å leite etter et nytt sted å bo?


EDIT: Hvem fikset bloggen? :P

/Anette

Ingen kommentarer: