mandag 16. november 2009

Is som smaker ...

...baileys!?

Ok, så jeg var på visning, og det gikk vel så bra som det kunne gått. Jeg hadde tilogmed kledd meg for anledningen, og gjort en innsats for å se ut som et akseptabelt menneske. Jeg håper smalltalken gjorde susen, for jeg orker ikke leite etter flere leiligheter. Men, poenget mitt var at jeg kjøpte is idag. (og nei, jeg skal ikke slutte å blogge om hva jeg spiser, fordi det eneste jeg gjør er å spise..) Og jeg tenkte at det kom til å bli isfest, MEN jeg klarte å kjøpe "irish cream"-is, som rett og slett smaker som baileys. Så nå virker det som om jeg spiser alkohol i fryst form, og det er kvalmende. Så, til alle som har planer om å kjøpe diplom is "irish cream", vil jeg ganske enkelt fraråde det.




Så, nå skal jeg endelig sette igang med lesing (igjen). Om en uke kommer jeg til å til å være ferdig med eksamen, og jeg kommer til å være helt vrak.. Jeg trenger å skjerpe meg, jeg kan ikkr stryke! Eksamensnerver, kom nå! Jeg trenger det!

/Anette

Ingen kommentarer: