tirsdag 17. november 2009

Monstereple

Greit. Hadde det ikke vært for at jeg har tilbringt alt for mye tid sammen med meg selv, så hadde jeg nok holdt meg for god til dette her. Men! Jeg skulle friske opp lesingen min med litt frukt, og siden alle de grønne eplene var halvråtne og kjipe, tenkte jeg at jeg skulle gå for røde snehvit(eller norske) epler. Jeg aner fred og ingen fare, og prøver å finne meg de fineste eplene når jeg ser opp og DER ligger det største eplet jeg har sett i hele mitt liv. Beklageligvis er ikke bildebeviset godt nok, for det illustrerer faktisk ikke hvor gigantisk og latterlig genmanipulert dette eplet faktisk er. Selvsagt måtte jeg kjøpe det, for å ta det med meg hjem og stille det ut. Jeg klarer ikke holde rundt det engang. Tenker meg dette var meget interessant for alle andre, inkludert meg selv. Det ser jo ikke ekte ut engang. Det ser ut som en leke.

Jaja, noen gleder må jeg jo her jeg sitter og leser.





/Anette

1 kommentar:

Anonym sa...

fint eple