tirsdag 24. november 2009

Bara dårar rusar in


Ibland är en lögn det finaste man har
fra Håkan Hellström-bara dårar rusar in
Kommer med et innlegg om hva jeg kjøpte i London, senere idag. Må bare ta bilder osv.
Igår tok jeg svine-vaksina. Idag våknet jeg opp med kjempevondt i armen, det føles ut som om jeg har spilt håndball 10dager i strekk uten å strekke ut. Forferdelig. Men jeg oppfordrer alle til å ta den. Ikke bare for din egen del, men for alle du kan komme til å smitte dersom du får influensaen. Er egentlig ikke så engasjert i svineinfluensa-debatten, men jeg synes alle skal gjøre det beste ut av det! Og til alle som tror dere ikke kan få det to ganger; Det kan dere, influensaen MUTERER!
Je. Så.. Snakkes senere/malin
(HERREGUD! jeg får ikke mellomrom i teksten uansett hva jeg gjør. klikker på blogspot. dø.nå)

Ingen kommentarer: