søndag 22. november 2009

byen min.byen min. Oooslo


Bilde tatt av Thomas i Paris utenfor (verdens største?) biblotek.

Jeg trengte å være vekke fra kristiansand denne helgen og dro til Oslo med Thomas. Da fikk jeg møte på Anette og Ingrid. Det var kjempe koselig. Det var på lørdag jeg fikk møte en bussy Anette, som tok seg tid fra øving til eksamen. Vi møtte også Ingrid på lørdag, da vi spiste mat og drakk rødvin sammen. Selvom det var kjempe koselig og se jentene igjen, så var hovedpoenget med turen, to gutter. Kings of convenience. Konserten på sentrum scene var utrolig fin og karene ga mye stemning. Det var en veldig fin tur og nå er det bare å vente til hovedturen som skjer i februar. Jeg kan egentlig ikke vente.


Anette, dette er til deg! Masse lykke til i morgen, selvom du ikke trenger det. Du er naturlig flink i alle fag, min fine venn:)

/Sarah

Ingen kommentarer: