fredag 27. november 2009

Jeg må bare klage litt

Vel. Idag fant jeg ut at jeg hadde 8kroner på kortet mitt, og at jeg egentlig ikke får penger før 1.desember. Men så, plutselig, helt ut ingenting sender Pappa meg ei melding hvor han forteller meg at han har satt inn penger til meg. Og jeg trengte ikke en gang spørre han! Hurra.

Så, istedet for å øve til exphil-avkrysningsprøve dro jeg ALENE til byen. Og siden jeg har isolert meg fra mennesker i omtrent 3uker nå, hadde jeg helt glemt hvorfor jeg hater å være i byen; folkemengder (og her er det snakk om helt ekstreme folkemengder.) Ikke nok at med at klokken var 4, men joda, jeg måtte jo dra til byen når alle andre har tenkt å gjøre sin juleshopping! Det resulterte i at jeg rømte på første t-bane hjem og heller kjøpe meg hårfarge. Og siden jeg har så dårlig tålmodighet, måtte jeg selvsagt farge mitt eget hår ALENE! Så nå sitter jeg er og venter på at håret mitt skal bli flekkete og fint, sånn at jeg be noen andre hjelpe meg med å farge håret en gang til i morgen! Det er ikke meningen at jeg skal være alene! Og jeg har ingen bilder heller. Jeg skal bare klage..

/Anette

4 kommentarer:

Anonym sa...

I need to ask you what color did you choose? :)

drittfjes sa...

Jeg har jo mørkt hår, så jeg driver og farger det mørkt fordi det er den eneste måten å dekke over naturlig rødskjær på.

/Anette

Anonym sa...

oh okai, so not a complete new look:P

drittfjes sa...

plis..