søndag 16. august 2009

ut på tur, aldri sur

Så skal endelig det happy happy couple, med falske smil på interrail. Vi reiser i morgen kl.halv 5 til Hirtshals. Nei, dette er ikke en invitasjon på å vinke farvel fra kaia. men det hadde vært fint.
Vi skulle egentlig ha reist kl.8 mandag morgen, men siden båten velger å stå på kai den ene morgenen i året, måtte vi reise inn en dag før for å rekke toget som tar nesten et døgn til :
Etter tre flotte netter, reiser vi videre til:

Og så etter fire dager med å si Bonjour til alle franskmenn med innsnurpet bart og dårlig engelsk aksant reiser vi til en liten landsby i Frankrike:

Så skal vi prøve å surfe her etterpå:



Så skal vi videre inn i landet og ender opp her:



Så drar vi over til Italia, der vi skal til Milano. Tusen takk google for de ypperlige treffene. En sexy Alyssa Milano er et bra bilde for motebyen. I'm loving the outfit. Vi skal kanskje innom venicia. Hvis vi ikke dropper hele Italia og reiser til Sarajevo. Vi får se.

Så skal vi mer over på Øst-Europa der vi skal:

Og:



Så må vi hjemover og bli reine igjen. Skitten, lusene, og dreadsene må vekk og vi må tilbake til arbeidslivet. Mitt problem er at jeg ikke har fått tak i jobb til jeg kommer tilbake. Siden vi kommer tilbake midt i september vil ikke folk ha meg. Jeg må virkelig ha en jobb. Vet noen om en jobb til meg? og det helst hvit arbeid.
Og er det noen som har interrail tips?
Selvom jeg reiser i morgen, så kommer jeg til å gå på internett cafeer og gi bedre bilder enn google bilder.
/Sarah







Ingen kommentarer: