søndag 9. august 2009

Oslo

Nå er jeg endelig fremme i Oslo. Malin var så snill at hun gadd å kjøre meg helt opp. Sarah, Ingrid og Christine var også med :) Selvom bilturen tok over 6 timer gikk det relativt greit. Jeg er ikke så venneløs som jeg trodde, for Christine skal faktisk overnatte til tirsdag! Og, når jeg ikke kommer til å finne frem i morra på Blindern, så har jeg i alle fall en venn som kan hjelpe meg :) Jippi

Ellers fant jeg ut hva jeg IKKE skal bruke penger på. Det er farlig å gå på DelideLuca og bruke masse penger på is...



Jeg har ikke ord for det neste jeg skal vise dere. Det er fantastisk.
Ahahahahahahha.


2 kommentarer:

Kikki sa...

wtf anette? monorail chat?
Lykke lykke til i Oslo! Hold oss oppdatert på hvordan det går:) ILU <3

Anette sa...

Hallo, det er jo tidenes kitty :) den er så kul.! ILU2 :D <3