lørdag 15. august 2009

oslo#2

Det har skjedd en del siden sist, tror jeg. Har vært på tidenes bokshopping idag. Håper å få lagt ut bilde av bøkene seinere. De er veldig store, veldig tunge og på engelsk. Så ikke akkurat lettlest. Bleh.

Forelesninger starter neste uke, så det kan jo bli spennende. Ellers består egentlig studentlivet av øl, folk og mer øl. Det er utrolig koselig da, og folk er faktisk nesten like loners som meg, så da skaffer man seg venner :) Jeg har blitt ganske godt kjent med en del folk som er veldig søte, og idag skal vi ut igjen.

Har egentlig dårlig tid, men skulle bare si at jeg savner mine kjære fra kristiansand! Og så snart jeg har fått meg egen leilighet så SKAL dere alle komme på besøk! Jeg har også begynt å bli litt språkforvirret, så snart har jeg ingen dialekt igjen! Redd meg.


/Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

oi, har du fått vaska ut dialekta di... kjipt. du kommer i alle fall til å bli mobba av meg når du kommer hjem til jul!

Kikki sa...

Nei du kanke færra hjem til jul du vet du!