fredag 14. august 2009

kjipern

Hm. Nå er det slik at jeg ikke gidder å google bilder bare for å lage et morsomt blogginnlegg. Og nei, jeg har ikke kamera. Så da får heller folk kose seg med dette fantastiske skriftinnlegget.

Vel. Livet i Oslo er relativt ok. Da jeg kom på søndag var vi på sightseeing på Blindern. Det var jo en opplevelse i seg selv. Vi fant absolutt ikke frem. Så på mandag var det kun med masse flaks at vi faktisk fant forelesningsrommet. Ellers, på tirsdag var det åpningsseremoni, og da hadde vi fadderdag. Men våre faddere var egentlig kjipest i verden og ditchet, så nå skjer alt på eget ansvar. Syns likevel det er ok. Det er en del greie folk, så håper at vi blir bedre kjent. Er er gruppe med folk som pleier å møtes å finne på noe, så satser på at vi gjør det neste uke også :)

Ellers i mitt liv skjer det lite. Fremdeles ingen leilighet på meg, så det er litt skummelt. Også går vi jo ut hver eneste dag, så det er litt slitsomt og veldig dumt for økonomien. Jeg orket ikke være så lenge ute i går med tanke på at jeg var altfor lenge ute i går. Så nå tar jeg det lungt og leter etter leilighet. :) Dette var sikkert veldig interessant for alle sammen, men nå vet dere hvertfall hvordan jeg har det. :)


/Anette

Ingen kommentarer: